Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 2 zł dla biletów do wartości 39,99, 3 zł dla biletów o wartości do 59,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, Bilety i karnety on-line nie podlegają zwrotowi.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 2 zł dla biletów do wartości 39,99, 3 zł dla biletów o wartości do 59,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, Bilety i karnety on-line nie podlegają zwrotowi.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Bilety "Casting" 42. Festiwal Szkół Teatralnych (Duża Scena) - Łódź, 22 maja 18:00
Czytaj więcej o wydarzeniu
AT Warszawa
scenariusz zespołowy
reżyseria: Mateusz Atman, Agnieszka Jakimiak
czas trwania: 1h 40' bez przerwy
Lajki, komisje, egzaminy, podania i wnioski, prośby i rozmowy o pracę – wszystkie te poważne i niepoważne sytuacje stanowią o naszym być albo nie być, czynią z nas loserów lub wygranych, wpływają na nasz los. Formuła castingu odsłania powszechny mechanizm rządzący naszym życiem: koło Fortuny się toczy i mieli nas po drodze. Casting to nasza szansa na pokazanie się z najlepszej lub najgorszej strony.
W naszym castingu siedem osób zmierzy się z tekstem, który każdy zna i którego większość osób na świecie nie wypowie ze sceny – z legendarnym Być albo nie być… z Hamleta Szekspira. Siedem osób, kończących aktorstwo w Akademii Teatralnej, stanie przed dylematem: Jak się dziś Wam zaprezentować? Z której strony dać się poznać? Przez kogo i jak być ocenionym? Dla kogo dziś grać?
To casting na temat autopromocji, konkurencyjności, pewności siebie, wzajemnego oceniania, wzajemnego wstrzymywania się od oceniania, dobrych i złych strategii feedbacku. To casting, jaki mógłby być.
W tekście wykorzystano fragmenty “Hamleta” Williama Szekspira w przekładach Jarosława Iwaszkiewicza i Stanisława Barańczaka oraz fragment “Hamletamaszyny” Heinera Müllera w przekładzie Mateusza Borowskiego i Małgorzaty Sugiery.
UWAGA!
Spektakl zawiera wulgaryzmy.
TWÓRCY:
reżyseria: Mateusz Atman i Agnieszka Jakimiak
scenariusz: Emilia Florczak, Maciej Karbowski, Michał Kaszyński, Kamil Książek, Helena Rząsa, Iga Szubelak, Hanna Wojtóściszyn, Agnieszka Jakimiak, Mateusz Atman
choreografia: Oskar Malinowski
przestrzeń: Mateusz Atman i Nina Sakowska
kostiumy: Nina Sakowska
opracowanie muzyczne: Marek Zawadzki
asystentury: Aleksandra Bratkowska, Agata Krolow, Dominik Rubaj
obsada:
Emilia Florczak, Maciej Karbowski, Michał Kaszyński, Kamil Książek, Helena Rząsa, Iga Szubelak, Hanna Wojtóściszyn
PREMIERA: 12 stycznia 2024 r.
Czas trwania: 1h 40 minut
Spektakl dyplomowy studentów IV roku kierunku aktorstwo, specjalność aktorstwo dramatyczne.
scenariusz zespołowy
reżyseria: Mateusz Atman, Agnieszka Jakimiak
czas trwania: 1h 40' bez przerwy
Lajki, komisje, egzaminy, podania i wnioski, prośby i rozmowy o pracę – wszystkie te poważne i niepoważne sytuacje stanowią o naszym być albo nie być, czynią z nas loserów lub wygranych, wpływają na nasz los. Formuła castingu odsłania powszechny mechanizm rządzący naszym życiem: koło Fortuny się toczy i mieli nas po drodze. Casting to nasza szansa na pokazanie się z najlepszej lub najgorszej strony.
W naszym castingu siedem osób zmierzy się z tekstem, który każdy zna i którego większość osób na świecie nie wypowie ze sceny – z legendarnym Być albo nie być… z Hamleta Szekspira. Siedem osób, kończących aktorstwo w Akademii Teatralnej, stanie przed dylematem: Jak się dziś Wam zaprezentować? Z której strony dać się poznać? Przez kogo i jak być ocenionym? Dla kogo dziś grać?
To casting na temat autopromocji, konkurencyjności, pewności siebie, wzajemnego oceniania, wzajemnego wstrzymywania się od oceniania, dobrych i złych strategii feedbacku. To casting, jaki mógłby być.
W tekście wykorzystano fragmenty “Hamleta” Williama Szekspira w przekładach Jarosława Iwaszkiewicza i Stanisława Barańczaka oraz fragment “Hamletamaszyny” Heinera Müllera w przekładzie Mateusza Borowskiego i Małgorzaty Sugiery.
UWAGA!
Spektakl zawiera wulgaryzmy.
TWÓRCY:
reżyseria: Mateusz Atman i Agnieszka Jakimiak
scenariusz: Emilia Florczak, Maciej Karbowski, Michał Kaszyński, Kamil Książek, Helena Rząsa, Iga Szubelak, Hanna Wojtóściszyn, Agnieszka Jakimiak, Mateusz Atman
choreografia: Oskar Malinowski
przestrzeń: Mateusz Atman i Nina Sakowska
kostiumy: Nina Sakowska
opracowanie muzyczne: Marek Zawadzki
asystentury: Aleksandra Bratkowska, Agata Krolow, Dominik Rubaj
obsada:
Emilia Florczak, Maciej Karbowski, Michał Kaszyński, Kamil Książek, Helena Rząsa, Iga Szubelak, Hanna Wojtóściszyn
PREMIERA: 12 stycznia 2024 r.
Czas trwania: 1h 40 minut
Spektakl dyplomowy studentów IV roku kierunku aktorstwo, specjalność aktorstwo dramatyczne.