Do biletów doliczana zostanie opłata serwisowa w wysokości:
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 2 zł dla biletów do wartości 39,99, 3 zł dla biletów o wartości do 59,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, Bilety i karnety on-line nie podlegają zwrotowi.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
1 zł dla biletów o wartości do 19,99 zł, 2 zł dla biletów do wartości 39,99, 3 zł dla biletów o wartości do 59,99 zł, 5 zł dla biletów o wartości do 99,99 zł, 6,5 zł dla biletów o wartości do 149,99 zł, Bilety i karnety on-line nie podlegają zwrotowi.
Operatorem sprzedaży jest Serwis Bilety24, Biuro Obsługi Klientów serwisu Bilety24.pl (czynne w dni robocze w godzinach 8-16) Telefon: +48 61 642 92 36, e-mail: info@bilety24.pl
Czytaj więcej o wydarzeniu
Program
Krzysztof Penderecki
Entrata
Astor Piazzolla
Suita z „Maria de Buenos Aires” (opracowanie Steven Verhelst)
Edward Elgar
Enigma Variatons (opracowanie Steven Verhelst)
Dyrygent
Néstor Bayona
Wykonawcy
Stanisław Dziewior – trąbka
Benedykt Matusik – trąbka
Piotr Nowak – trąbka
Piotr Pyda – trąbka
Paweł Cal – waltornia
Krzysztof Tomczyk – waltornia
Mariusz Ziętek – waltornia
Damian Walentek – waltornia
Tomasz Hajda – puzon
Michał Mazurkiewicz – puzon
Karol Gajda – puzon
Zdzisław Stolarczyk – puzon, eufonium
Jakub Urbańczyk – tuba
Wojciech Morcinczyk – kotły
Michał Żymełka – perkusja
Dariusz Brauhoff – perkusja
Orkiestry dęte kojarzyć się mogą z kulturą górniczą i eklektycznym repertuarem. Skoro jednak grają muzycy NOSPR, spójrzmy w stronę klasyki. Znajdziemy tu typowe dla tej obsady brzmienia sygnałowe czy fanfarowe, naznaczone indywidualnym stylem Krzysztofa Pendereckiego, ale też niezwykłe barwy i taneczne skojarzenia w suicie z Marii de Buenos Aires – tango operity Astora Piazzolli, która w surrealistycznej poetyce oddaje brutalną kulturę i mit argentyńskiej metropolii. Opracowanie Stevena Verhelsta otacza tę muzykę sentymentalną mgiełką.
W Wariacjach „Enigma” Edward Elgar z przymrużeniem oka szkicuje portrety swoich przyjaciół i bliskich. Każda z postaci przegląda się w tym samym materiale muzycznym. Instrumenty dęte słyną z wyrazistych charakterów, możemy więc spodziewać się różnorodności – nawet jeśli oryginalni bohaterowie dzieła są nam już zupełnie nieznani.
Adam Suprynowicz
Czas trwania koncertu: ok. 60 minut
Krzysztof Penderecki
Entrata
Astor Piazzolla
Suita z „Maria de Buenos Aires” (opracowanie Steven Verhelst)
Edward Elgar
Enigma Variatons (opracowanie Steven Verhelst)
Dyrygent
Néstor Bayona
Wykonawcy
Stanisław Dziewior – trąbka
Benedykt Matusik – trąbka
Piotr Nowak – trąbka
Piotr Pyda – trąbka
Paweł Cal – waltornia
Krzysztof Tomczyk – waltornia
Mariusz Ziętek – waltornia
Damian Walentek – waltornia
Tomasz Hajda – puzon
Michał Mazurkiewicz – puzon
Karol Gajda – puzon
Zdzisław Stolarczyk – puzon, eufonium
Jakub Urbańczyk – tuba
Wojciech Morcinczyk – kotły
Michał Żymełka – perkusja
Dariusz Brauhoff – perkusja
Orkiestry dęte kojarzyć się mogą z kulturą górniczą i eklektycznym repertuarem. Skoro jednak grają muzycy NOSPR, spójrzmy w stronę klasyki. Znajdziemy tu typowe dla tej obsady brzmienia sygnałowe czy fanfarowe, naznaczone indywidualnym stylem Krzysztofa Pendereckiego, ale też niezwykłe barwy i taneczne skojarzenia w suicie z Marii de Buenos Aires – tango operity Astora Piazzolli, która w surrealistycznej poetyce oddaje brutalną kulturę i mit argentyńskiej metropolii. Opracowanie Stevena Verhelsta otacza tę muzykę sentymentalną mgiełką.
W Wariacjach „Enigma” Edward Elgar z przymrużeniem oka szkicuje portrety swoich przyjaciół i bliskich. Każda z postaci przegląda się w tym samym materiale muzycznym. Instrumenty dęte słyną z wyrazistych charakterów, możemy więc spodziewać się różnorodności – nawet jeśli oryginalni bohaterowie dzieła są nam już zupełnie nieznani.
Adam Suprynowicz
Czas trwania koncertu: ok. 60 minut